Page 13 of 14 FirstFirst ... 311121314 LastLast
Results 241 to 260 of 274

Thread: See No Evil, Hear No Evil Winter Tour

Nuon Fangirl

Bike
    BMW R1200GS
    Region
    Gauteng

Quote Originally Posted by Tour Biker View Post
    Ek dink ek moet dit ook noem. AMZ het sy hoed afgehaal vir doppies wat saam met my gery het omdat ek glo eweneens dat dit moeilik is om met 'n 1200 lang ente stadig te ry. Kyk weer na die foto. Stel jou voor 80 km/h met groot fiets of 80 op gelaaide klein fiets. Later het ek daai stukkie spons deurgesit en ek kon al die vorm van die plestiek onder die spons voel. Toe ek by die huis kom het my alie al daai shape gehad.
    Attachment 76572
    Nee, ek het my hoed afgehaal vir Doppies omdat hy gedoen het at reg is en gaaf is.

Dis nie moeilikom stadig te ry met 'n groot fiets nie.

Slip stream king
    Scorpius's Avatar
    Bike
    Honda NC750x & Honda NC750xd
    Region
    Free State

Ek het met my 250 vanaf Pietermaritzburg tot by Villiers saam met 1 x Honda Varadero en 3 x BMW 1200GS gery. Almal het saam met my gery en ons as 'n toets vanaf Harrysmith tot Villiers net 90km/h gehandhaaf .Al die fietse was ligter op petrol gewees

Sent from my Note 3 using TapaTalk
    Success is not Final, Failure is not Fatal, it is the Courage to continue that Counts!

Nuon Fangirl

Bike
    BMW R1200GS
    Region
    Gauteng

Check bietjie Leuce se posts. Weet nie waar hy deesdae is nie. Hy was lanklaas op die forum, maar kyk bietjie al die dinge wat hy met sy Jonway Avenger 200 Cruiser gedoen het. Was meer as een keer Johannesburg na Kaapstad en terug.

http://forum.thinkbike.co.za/search....archid=4142157

Adventure Biker
    Bike
    Yamaha
    Region
    Western Cape

Bogenoemde link werk nie. Maar maak nie saak nie. Ek was net nou by die ou wat voorheen in my bike belangestel het. Hy s dis nou winter en sal eers as dit somer raak so-iets oorweeg. Ek darm 'n prentjie om na te kyk.
    Photo0504.jpg

Adventure Biker
    Bike
    Yamaha
    Region
    Western Cape

Ek het vandag heelwat videos op die fiets gekyk en dit lyk na 'n redelike maklike fiets vir onderhoud. Daar is omtrent 'n video op elke denkbare aspek. Ek wil amper s die een verduidelik die valve clearances die beste. Hier wys die ou ook die basic strip sequences en checks baie goed. Ek dink dit is 'n dienlik vir 'n upgrade vanaf die 250.

Nuon Fangirl

Bike
    BMW R1200GS
    Region
    Gauteng

Bogenoemde link werk nie. Maar maak nie saak nie. Ek was net nou by die ou wat voorheen in my bike belangestel het. Hy s dis nou winter en sal eers as dit somer raak so-iets oorweeg. Ek darm 'n prentjie om na te kyk.
    Photo0504.jpg

Gaan dan na die link.

http://forum.thinkbike.co.za/member.php?1661-leuce

Dis Leuce se profile. Kliek op "Threads started by this user".

Nuon Fangirl

Bike
    BMW R1200GS
    Region
    Gauteng

It seems, our friend Tour Biker, will shortly require some new kit!

Adventure Biker
    Bike
    Yamaha
    Region
    Western Cape

hehehe, oulik, ek het nogal nog so 'n open face pispot hier. Lyk amper soos spietkop helmet... O JA, DIE SPITKOP IS NOG HIER EN TE RUIL VIR 'N VIRAGO!!!!

Nuon Fangirl

Bike
    BMW R1200GS
    Region
    Gauteng

hehehe, oulik, ek het nogal nog so 'n open face pispot hier. Lyk amper soos spietkop helmet... O JA, DIE SPITKOP IS NOG HIER EN TE RUIL VIR 'N VIRAGO!!!!
    Nee jinne! Ek dink vir 'n spietkop in goeie, werkende kondisie met 'n pet, boek en pen kan mens ten minste 'n 600 kry!

Adventure Biker
    Bike
    Yamaha
    Region
    Western Cape

Quote Originally Posted by AMZ View Post
    Nee jinne! Ek dink vir 'n spietkop in goeie, werkende kondisie met 'n pet, boek en pen kan men sten minste 'n 600 kry!
    hahahahaha, Riaan wou ook nie die spietkop h nie. Ek glo dan nie Booster wil die spietkop h nie! hahahahahahahaha

Biker Grunt's Avatar
    Bike
    Sym CityCom 300i
    Region
    Western Cape

I imagine that the spitkop is going to be far more nors if you try trade him/her, which would drop the value even more. It's bad enough for them that they don't have a KFC close by.

Adventure Biker
    Bike
    Yamaha
    Region
    Western Cape

Trying to put tour stuff on a Virago. Maybe well have a picture tomorrow.... I might need a sleeping pil hehehehe.

Nuon Fangirl

Bike
    BMW R1200GS
    Region
    Gauteng

Quote Originally Posted by Grunt View Post
    I imagine that the spitkop is going to be far more nors if you try trade him/her, which would drop the value even more. It's bad enough for them that they don't have a KFC close by.
    You guys are not thinking!

Own private spietkop = own private supply of KFC

Biker Grunt's Avatar
    Bike
    Sym CityCom 300i
    Region
    Western Cape

Quote Originally Posted by AMZ View Post
    You guys are not thinking!

Own private spietkop = own private supply of KFC
    Not. He would need to be fed nonsense and KFC to keep him happy. High maintenance, almost as high as a Sandton kugel.

Nuon Fangirl

Bike
    BMW R1200GS
    Region
    Gauteng

You seem to have no trust on privatized management.

Adventure Biker
    Bike
    Yamaha
    Region
    Western Cape

Quote Originally Posted by Scorpius View Post
    Ek het met my 250 vanaf Pietermaritzburg tot by Villiers saam met 1 x Honda Varadero en 3 x BMW 1200GS gery. Almal het saam met my gery en ons as 'n toets vanaf Harrysmith tot Villiers net 90km/h gehandhaaf .Al die fietse was ligter op petrol gewees.
    Weet jy ek, lees die thread self omtrent een maal 'n dag heel deur. Die oploop en afloop. Jy skryf hier iets wat vir my diep raak. Die groep van julle, veral die ouens met die groot fietse het "comply", onderneem, om mee te doen aan die rit en daarby gehou. Ek dink dit is 'n belangderike punt wanneer 'n groeps toer beplan word. Ek lees ook gister aand Andr se toer verslag van 4 bikers waarby dit opvallend was dat "ons doen" of "ons gedoen het". Daarin l die sukses. In 'n PM het ek en AMZ ook bietjie gepraat oor wat eintlik met ons toer verkeerd geloop het. Wanneer jy dus 'n toer beplan, maak seker dat jy jou toer-geselskap ken, almal, nie net een nie.

Die ander ding is die "dominante leier" of beplanner. Daar kan nie twee groeps leiers wees nie. Dit is tog algemeen aanvaar dat die ou wat die toer aanmekaar gesit het, soortvan die leier word. Namate die toer verloop word entosiasme die leier en almal doen net eenparig saam met enige besluit of voorstel van 'n ryer in die groep. Dit is wanneer entoesiasme die leier raak.

Ek het al baie getoer op my eie en die was my eerste georganiseerde groep toer. Ek vra myself die vraag, of ek dan swak keuses gemaak wat verblyf betref, of dalk my eie ry-styl afvorseer het. Dus soek ek ook bietjie fout by myself. Ek dink ek ek 'n baie aanpasbare persoonlikheid. Min mense ken my werklik. Ek is met min tevrede maar het ho verwagtings.

Ek sou meer wou lees van julle "saam-ry". 'n Goeie write-up bring die leser in die toer in. Die fotos en bepaalde beskrywing. Die leser toer dan saam en kan bepaal of hy dit sou geniet het of nie of hoe hy met sy unieke persoonlikheid 'n verandering sou voorstel. Ek hoop ek kon dit regkry om jou te "laat saam toer". Ek wonder baie wat julle dink.

Biker Grunt's Avatar
    Bike
    Sym CityCom 300i
    Region
    Western Cape

Colleen mentioned in another post that there are different groups to do breakfast runs with, and to try different one's and find a group that suits your taste or style. Same with touring. People have different expectations, budgets, personalities, abilities, etc. With every trip you do, you learn more. Experience and preferences are built up. I think the best is to either do rides on your own where no one care about your planning, or do it with friends who you can be open with and allow everyone to give input, and not dominate the planning. That said, if someone joins an already planned ride event, they must expect to do it as it was planned as per the itinerary. Alternatively, some riders prefer the 'anything goes' ride as well, and generally budget isn't a problem so that they can find accommodation where they make it to, if you know what I mean.

Adventure Biker
    Bike
    Yamaha
    Region
    Western Cape

Colleen mentioned in another post that there are different groups to do breakfast runs with, and to try different one's and find a group that suits your taste or style. Same with touring. People have different expectations, budgets, personalities, abilities, etc. With every trip you do, you learn more. Experience and preferences are built up. I think the best is to either do rides on your own where no one care about your planning, or do it with friends who you can be open with and allow everyone to give input, and not dominate the planning. That said, if someone joins an already planned ride event, they must expect to do it as it was planned as per the itinerary. Alternatively, some riders prefer the 'anything goes' ride as well, and generally budget isn't a problem so that they can find accommodation where they make it to, if you know what I mean.
    So true, coming from someone that work in tourism. The Dutch tourists very much like that, the one guy sitting at the back of the bus next to the toilet dictating his itinerary. In a group, not on. Going on a budget tour expecting 5 star luxuries...

If you would be asked to put a bike tour together, from a professional point of view, what are the guidelines and how would you do it. For the argument lets say, a Garden Route tour of 4 or 5 days?

Biker Grunt's Avatar
    Bike
    Sym CityCom 300i
    Region
    Western Cape

So true, coming from someone that work in tourism. The Dutch tourists very much like that, the one guy sitting at the back of the bus next to the toilet dictating his itinerary. In a group, not on. Going on a budget tour expecting 5 star luxuries...

If you would be asked to put a bike tour together, from a professional point of view, what are the guidelines and how would you do it. For the argument lets say, a Garden Route tour of 4 or 5 days?
    Although it is on my wish list due to the desire of guiding bike tours, I have never put a bike tour together. Only in cages. It is a whole different market, as many people in cages don't appreciate the roads like a biker does. I would also rather say Southern Cape, as Garden Route is limited with the awesome roads we have here. I am typing on my mobile, but would consider it when I have a decent keyboard in front of me.

Nuon Fangirl

Bike
    BMW R1200GS
    Region
    Gauteng

When we ride in a group, we normally stay in that group. Obviously there are times when some of the riders want to play a bit. This is usually agreed in advance and a meeting point where everyone will catch up again is discussed. There may even be a time when someone would prefer a different direction than the group, i.e. visit a buddy. This is also usually discussed in advance and accepted. The thing that works s, we don't spring surprises on each other. There are usually a clear trip leader. The road leader can change during the trip. The major thing is comms. We talk to each other and make most decision via maximum consensus.