Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 41 to 60 of 85

Thread: Micky dees - Brackenhurst - Alberton

  1. #41
    Evil Biker Scum Ruff's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Stevenage, London
    Bike
    Nothing at the moment
    Region
    Outside South Africa
    Posts
    2,086

    Talking

    not nice of you
    __________________________
    IF YOU GONNA BE DUMB - THEN YOU GOTTA BE TOUGH !!
    Gedult is 'n Stadige Manier om Jou Moer te Strip !!

  2. #42
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    ag , that little lamb is so cute
    feels like a jersey lol

  3. #43
    Evil Biker Scum SuperR1Fly's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Pretoria, Garsfontein
    Bike
    Yamaha R1 (Fortuna)
    Region
    Gauteng
    Posts
    3,428

    Default

    Hey all

    Thanks for this morning.. I was up and early and took this friday on in Full Blast Mode...

    Had my Vitamin drink this morning.. took my sisters car in for new locks.. went through to Pretoria to have lunch with one of our top clients went to Builders to buy High quality chains and locks... and upset a few tenants.. WHAT A GREAT DAY.

    Had a great day.. nice meeting you guys and seeing the old faces... Hope we can do this again soon.

    Oh and the sheep was cool...

  4. #44
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    oi vey , Warren is going to be there tomorrow , with Ruff ... anyone else wanna join ?
    i will do my best to be there at 6 . no promises

  5. #45
    Trip 7s colyvon's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    Rooihuiskraal
    Bike
    HONDA NC750X
    Region
    Gauteng
    Posts
    7,450

    Default

    Quote Originally Posted by hei ew View Post
    oi vey , Warren is going to be there tomorrow , with Ruff ... anyone else wanna join ?
    i will do my best to be there at 6 . no promises
    Sorry, I'm going through to KickStart at least then my motor gets up to running temperature.

  6. #46
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    no problemo , Enjoy .
    i would have to fight traffic for 80km 's from home then to work if i went to kickstart ..

  7. #47
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    ping SuperFlyR1 and Blondes

  8. #48
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    ping Colyvon

  9. #49
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    brekkie this friday at 6am , Mc Donalds ...
    come by bike , come by car , just make sure you there ...

  10. #50
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    ps everyone is welcome to join
    even if you ride a harley

  11. #51
    Evil Biker Scum Ruff's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Stevenage, London
    Bike
    Nothing at the moment
    Region
    Outside South Africa
    Posts
    2,086

    Default

    nothing happening this week ? :P
    __________________________
    IF YOU GONNA BE DUMB - THEN YOU GOTTA BE TOUGH !!
    Gedult is 'n Stadige Manier om Jou Moer te Strip !!

  12. #52
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    nope . nothing ever happens ...

    thanks for making me get everyone there, then you and Warren don't attend

  13. #53
    Evil Biker Scum Ruff's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Stevenage, London
    Bike
    Nothing at the moment
    Region
    Outside South Africa
    Posts
    2,086

    Default

    I am kidding, and secondly, I indicated I wasn't coming, and had nothing to do with the arranging of last week.
    __________________________
    IF YOU GONNA BE DUMB - THEN YOU GOTTA BE TOUGH !!
    Gedult is 'n Stadige Manier om Jou Moer te Strip !!

  14. #54
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    i'm gonna try to arrange strippers for next week ...
    ;p

  15. #55
    Evil Biker Scum Ruff's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Stevenage, London
    Bike
    Nothing at the moment
    Region
    Outside South Africa
    Posts
    2,086

    Default

    u can put my name down so long if they female strippers
    __________________________
    IF YOU GONNA BE DUMB - THEN YOU GOTTA BE TOUGH !!
    Gedult is 'n Stadige Manier om Jou Moer te Strip !!

  16. #56
    Evil Biker Scum
    hei ew's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    jhb
    Bike
    100cc Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    2,518

    Default

    Quote Originally Posted by Ruff View Post
    u can put my name down so long if they female strippers

    okay your name is down as a female stripper

  17. #57
    Evil Biker Scum Ruff's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Stevenage, London
    Bike
    Nothing at the moment
    Region
    Outside South Africa
    Posts
    2,086

    Default

    lol
    __________________________
    IF YOU GONNA BE DUMB - THEN YOU GOTTA BE TOUGH !!
    Gedult is 'n Stadige Manier om Jou Moer te Strip !!

  18. #58
    Whippersnapper dc_grimm's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Location
    Centurion
    Bike
    Triumph Tiger Explorer
    Region
    Gauteng
    Posts
    1,520

    Default

    Hi Guys

    I am just spamming all the coffee venues that are / I think are / may be in Gauteng.

    Please show some support and join tb to protest against the Bad Treatment of bikes / bikers at Centurion Mall this Saturday.

    http://forum.thinkbike.co.za/showthr...g-get-together
    "Any pile of stunted growth unaware that entertainment is just that and nothing more, deserves to doom themselves to some dank cell, somewhere, for having been so stupid!! Movies, books, T.V., music - They're all just entertainment, not guidebooks for damning yourself!"

  19. #59
    Biker Trash SuperDave's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Meyersdal, Alberton
    Bike
    Honda CBR1100xx- Blackbird, Honda XLV 750 R, Suzuki DR 650 R,Vuka 150i Scooter
    Region
    Gauteng
    Posts
    686

    Default

    Would love to make it but will be riding Sani Pass that day.
    If you don't have wings - you will never fly

  20. #60
    F...R...U...N...K M...E Booster's Avatar
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    NOT Randburg
    Bike
    Honda NC750X
    Region
    Western Cape
    Posts
    1,354

    Default

    Man, do I miss that valley! I grew up in Brackendowns, went to school there (Jan Meyer, Varing).

    It's nice to read about it again, posted by locals.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •